Meille SOL:ssa laatu on erittäin tärkeää, joten joka vuosi järjestetään sisäinen kilpailu, jossa tunnustetaan palveluesimiehet, palvelualueet ja myyjät. Lisäksi jaetaan ympäristö- ja työhyvinvointipalkintoja.
Olen tamperelainen Katja Poltojainen ja toimin SOL Palveluissa esihenkilönä. Tiimissäni on noin 35 puhtausalan palveluvastaavaa ja asiakaskohteina pääasiassa toimistoja, kouluja…
SOL Järjestää joka vuosi laatukilpailun, jossa eri alueet kisaavat edellisen vuoden onnistumisista ja saavutetuista tuloksista, sekä tulevan vuoden lupauksista. Tämän vuoden 2021 palkinnot ja voittajat olivat:
SOL järjestää joka vuosi sisäisen laatupalkintokilpailun. Laatupalkinnon pohjana on Suomen Laatukeskuksen kilpailu, joka on muunnettu SOLin tarpeisiin sopivammaksi. Kilpailussa keskeisimmät kohdat ovat asiakassuuntautuneisuus, henkilöstön hyvinvointi ja taloudelliset tulokset.
SOLin palveluesimies Tiina Kuisma on harvinainen tapaus. Nainen on nimittäin voittanut SOLin sisäisen laatupalkinnon jo kahtena vuonna peräkkäin. Selvitimme, mitä aamupuuroa Kuisma tiimiensä kanssa aamuisin oikein syö.