Solar center 24/7 service

The Solar Centre brings customer service, alarm services and remote surveillance services all under one roof. The Solar Centre is available for customers around the clock within Finland, with international coverage planned in the future. By combining services, we are able to centralise the gathering and production of information, thus serving our customers with increased versatility and speed, backed with more accurate data.

With the help of the Solar Centre, we can identify the total needs of the customer, taking better care of them and offering additional services they may not have thought of themselves. Customers receive a quick reply whether by phone, chat or, for example, on Facebook, and we will dispatch the appropriate expert to suit each situation. Cutting-edge technology enables the Solar Centre to receive data, video and images from around Finland via fast and effective connections. The benefits of remote surveillance, in turn, include detecting faults and defects immediately and optimising property automation in variable situations and conditions.

Experts from the Solar Centre supervise whether the conditions corresponding to the use of the facilities are realised in the property around the clock. Corrective action can be taken immediately in any exceptional situations. The remote surveillance of the Solar Centre includes technical building systems, energy consumption monitoring, traffic control, camera surveillance and customer service that supports resourcing.

Please accept statistics cookies to watch this video.

Asiakas saa vastauksen nopeasti puhelimitse, chatissa tai vaikka Facebookissa, ja lähetämme paikalle oikean asiantuntijan kaikissa tilanteissa. Koska ymmärrämme Aurinkovoimalan avulla asiakkaiden kokonaistarpeet, voimme pitää heistä hyvää huolta ja tarjota lisäpalveluita, joita he eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi.

Aurinkovoimalan hälytyskeskuksen nykyaikainen tekniikka mahdollistaa data- ja kuvayhteyksien vastaanottamisen kaikkialta Suomesta. Etähallinnan etuina on vuorostaan vikojen ja puutteiden havaitseminen välittömästi sekä kiinteistöautomatiikan optimointi vaihtelevissa tilanteissa ja olosuhteissa. Optimoimalla voidaan säästää energiankulutuksessa jopa 30 %, ja saavuttaa pienilläkin toimenpiteillä tuhansien eurojen säästöt.

Asiantuntijat seuraavat Aurinkovoimalasta toteutuvatko tilojen käyttöä vastaavat olosuhteet kiinteistössä vuorokauden ympäri. Mahdollisissa poikkeustilanteissa korjaaviin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä välittömästi. Aurinkovoimalan etähallintaan kuuluvat muun muassa talotekniikka, energiaseuranta, liikenteenohjaus, kameravalvonta ja resursointia tukeva asiakaspalvelu.

Aurinkovoimala valvoo aina, 24/7

Aurinkovoimala on keskeinen osa SOLin laajaa palvelutarjoamaa.

– Asiakastutkimuksemme osoittavat, että asiakkaamme haluavat ostaa yhdeltä kumppanilta mahdollisimman laajan kokonaispalveluratkaisun ja pystymme sen nyt tarjoamaan, asiakkuus- ja kehitysjohtaja Lauri Leppä sanoo.

– Meillä on jo esimerkkejä, joissa vartiointipalvelun ja kiinteistönhuollon tehtäviä on voitu limittää, jolloin asiakas hyötyy siitä, että kaikkia tehtäviä hoitaa kohteen hyvin tunteva ihminen. Siirtymäaikojen lyhentymisestä syntyy osaltaan selvää säästöä. Toki työntekijän näkökulmastakin on miellyttävää, ettei kohde vaihdu niin usein.

Aurinkovoimalan päätehtävät ovat asiakaspyyntöjen ohjausta tukeva asiakaspalvelu sekä puhelimella että sähköpostitse, talotekniikan etävalvonta ja -käyttö, energiaseuranta tulosten analysointi toimenpide-ehdotuksineen, liikenteenohjaus etäkäytöllä, hälytysten vastaanotto ja välitys sekä kameravalvonta asiakaskohteissa.

– Etähallinnan ansiosta asiakas voi luottaa, että kiinteistön tekniikka toimii optimaalisesti ja kustannustehokkaasti ja sovittujen hälytyskeskuspalveluiden ansioista asiakas voi olla luottavaisin mielin.

Ota yhteyttä