Millainen on hyvä hakemus?

Hyvä hakemus on selkeä ja tarkasti täytetty. Hakemuksesta käy ilmi koulutustaustasi sekä oleellinen työhistoria. Voit myös halutessasi liittää hakemukseen esimerkiksi ansioluettelosi tai saatekirjeen tukemaan hakemustasi.

Mistä tiedän, että hakemus on mennyt perille?

Saat vahvistuksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet hakemuksesi.

Voinko itse päivittää hakemustani?

Kyllä. Kun olet jättänyt hakemuksesi, saat sähköpostiisi linkin jolla voit muokata hakemustasi haun voimassaolon aikana.

Miten saan lisätietoja tehtävästä?

Mikäli työpaikkailmoituksessa on mainittu erikseen lisätietoja antavan henkilön yhteystiedot, voit olla häneen suoraan yhteydessä. Yleisissä työnhakuun liittyvissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä rekrytoinnin infoon. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 040 661 4150 tai sähköpostilla helsinki(at)sol.fi. Olemme avoinna arkisin klo 9-16.

Tarvitseeko jokaiseen kiinnostavaan tehtävään täyttää erillinen hakemus?

Kyllä, suosittelemme aina tekemään hakemuksen työpaikkakohtaisesti.

Kuinka kauan hakemukseni on voimassa?

Hakemus on voimassa kunkin työpaikkailmoituksen hakuajan päättymiseen asti.

Miten saan tietoa rekrytoinnin etenemisestä?

Kutsumme sopivimmat hakijat haastatteluun puhelimitse tai sähköpostilla. Tiedotamme kaikille hakijoille haun etenemisestä sähköpostitse.