Usein kysyttyä

Mistä tiedän, että hakemus on mennyt perille?

Saat vahvistuksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet hakemuksesi.

Voinko itse päivittää hakemustani?

Kyllä. Kun olet rekisteröitynyt hakijaksi, saat sähköpostiisi tunnukset joilla voit kirjautua järjestelmään ja muokata hakemustasi.

Miten saan lisätietoja tehtävästä?

Yleisissä työnhakuun liittyvissä tiedusteluissa voit olla yhteydessä pääkaupunkiseudun työhönottoon. Tavoitat meidät puhelimitse numerosta 040 661 4150 tai sähköpostilla helsinki(at)sol.fi. Olemme avoinna arkisin klo 9-16.
Mikäli työpaikkailmoituksessa on mainittu erikseen lisätietoja antavan henkilön yhteystiedot, voit olla häneen suoraan yhteydessä.

Tarvitseeko jokaiseen kiinnostavaan tehtävään täyttää erillinen hakemus?

Ei.. Kun olet rekisteröitynyt työnhakijaksi ja täyttänyt hakemuksen/CVn tiedot, voit liittää sen tehtäviin joista olet kiinnostunut.

Kuinka kaun hakemukseni on voimassa?

Voit itse määrittää kuinka pitkään hakemus on voimassa (max. 1 vuosi)

Miten saan tietoa rekrytoinnin etenemisestä?

Kutsumme sopivimmat hakijat haastatteluun puhelimitse tai sähköpostilla. Tiedotamme kaikille hakijoille haun etenemisestä sähköpostitse.

Millainen on hyvä hakemus?

Hyvä hakemus on selkeä ja tarkasti täytetty. Hakemuksesta käy ilmi koulutustaustasi sekä oleellinen työhistoria. Voit myös halutessasi liittää hakemukseen esimerkiksi ansioluettelosi tai saatekirjeen tukemaan hakemustasi. Jos sinulla ei ole vielä työkokemusta voit kertoa meille enemmän harrastuksistasi ja esimerkiksi siitä mitä tykkäät tehdä vapaa-ajalla.

Muistathan mainita hakemuksessasi:

  • Miksi olet kiinnostunut juuri tästä tehtävästä?
  • Mihin kellonaikoihin voit työskennellä?
  • Haetko vakituista vai määrä-aikaista työtä?
  • Onko sinulla erityisiä rajoitteita työnteon suhteen?

 

Koulutamme 17 eri ammattiin.

Vuosittain 300 SOLilaista opiskelee

tutkinnon SOL Oppisopimuskoulutuksella.

Moniosaaminen on nykyaikaa.

Lue lisää monipalvelu trainee koulutuksestamme.