Kehityksen kärkeen

Jatkuva kehittyminen monilla eri tasoilla on toimintamme jatkuvuuden kannalta erittäin tärkeää, jopa välttämätöntä.

SOLin pitää yrityksenä löytää koko ajan uusia parempia tapoja palvella asiakkaita sekä antaa henkilöstölleen parhaimmat ja uudenaikaisimmat mahdollisuudet onnistua työssään. Meistä jokaisen pitää myös kehittää omia ammatillisia taitojamme ja osaamistamme voidaksemme suoriutua töistämme entistä paremmin. Päivittäin meidän tulee parantaa toimintaamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa parhaimman ja tehokkaimman lopputuloksen saamiseksi. Viime viikkoina suunnitellessamme tulevan vuoden toimintaa yhtenä peruslähtökohtana on ollut jatkuva kehittyminen.

SOLin pitää yrityksenä kulkea kehityksen kärjessä toimialoillaan ja pyrkiä lakkaamatta etsimään uusia parempia tapoja tuottaa asiakkaillemme lupaamamme aurinkoinen, ammattitaitoinen ja kustannustehokas palvelu. Innovaatiot vievät meitä eteenpäin. Aina kannattaa kysyä, miksi ja pitää silmät ja korvat auki. Voimme löytää uusia hyviä toimintamalleja myös muilta toimialoilta. Digitaalisten sovellusten kehitys ja mobiililaitteiden käyttöönotto antavat meille aivan uudenlaisia mahdollisuuksia. Kutsun kaikki SOLilaiset, sekä asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme mukaan tähän kehitystyöhön.

Innovaatiot vievät meitä eteenpäin.

Meille on itsestään selvää, että koulutus on investointi, joka johtaa parempaan asiakaspalveluun sekä laadukkaampaan lopputulokseen. Kannustamme jokaista kehittämään itseään osallistumalla laajempiin koulutusohjelmiin tai erilaisiin kursseihin. Esimerkiksi tänä vuonna olemme tarjonneet mahdollisuuden suorittaa oppisopimuksella kahdeksan erilaista ammattitutkintoa, ja näihin koulutuksiin on osallistunut yli 250 SOLilaista. Kaikkiaan Suomessa on järjestetty kuluvan vuoden aikana jo yli 500 erilaista koulutustapahtumaa, joihin on osallistunut yli 5 000 henkilöä. Näistä voit lukea lisää tästä lehdestä. Mahdollisuuksia löytyy siis jokaiselle.

Tänä päivänä ei enää riitä, että teemme palvelusuunnitelman asiakkaalle pidemmäksi ajaksi. Sen lisäksi meidän pitää päivittäin pohtia, mitä voimme tehdä paremmin. Katsotaan asioita asiakkaidemme näkökulmasta, mietitään mikä heille on tärkeää ja mikä taas ei niin tärkeää, ja mitä asiakas oikeasti tarvitsee. Olemme alojemme asiantuntijoita ja meidän pitää pystyä yhdessä asiakkaidemme kanssa hyödyntämään sekä uusia että vanhoja hyviksi todettuja toimintamalleja entistä paremman palvelun kehittämiseksi.

Innovatiivista ja menestyksekästä toimintavuotta,

Juhapekka Joronen

Toimitusjohtaja, SOL Palvelut Oy

Lue lisää SOL Kouluttaa

SOL Palveluratkaisut

 

Juhapekka Joronen Toimitusjohtaja, SOL Palvelut Oy