Henkilöstöpalvelun imago nousuun

Rekrytointi tehdään huolella ja tarkka laadunvalvonta tuo tulosta myös asiakkaille.

Minkälaisia työntekijöitä asiakasyritys tarvitsee? Tämän selvittämisestä alkaa polku eteenpäin SOL Henkilöstöpalvelujen prosessissa, jonka laadukkuutta tarkkaillaan joka askeleella.

– Kartoitamme sen, millaista osaamista ja ominaisuuksia työntekijöillä pitäisi olla. Eri tehtäviin käyttäjäyritykset tarvitsevat erilaisia tekijöitä, sanoo toimitusjohtaja Niilo Kemppe.

 

Työntekijät arvostavat luotettavaa työnantajaa.

Vapaista työpaikoista ilmoitetaan yleensä työministeriön internet-sivuilla ja SOLin omilla sivuille, joilla on paljon säännöllisiä kävijöitä.

SOL valitsee haastattelemalla 3-5 parasta hakijaa käyttäjäyritykselle esiteltäväksi.

Niilo-Kemppe-sol

– Olemme tuoneet henkilöstöpalvelualalle uusia toimintatapoja, kuten työhaastattelujen arvioinnit, Niilo Kemppe kertoo.

– Käyttäjäyritys sanoo aina viimeisen sanan valinnassa. Toisaalta, jos asiakasyritys on tuttu pitkältä aikaa ja yhteistyö vakiintunutta molemmin puolin, saatamme tehdä lopullisen valinnan suoraan, Kemppe kertoo