VAU! nostaa arjen yläpuolelle

Asiakaskohtaamisissa on oltava asiakasta varten läsnä ilolla, intohimolla ja suurella sydämellä. Positiivinen asenne ja iloinen mieli takaavat onnistuneen asiakaskokemuksen.

Palvelussa usein pienikin asia tai hetki voi ratkaista kaiken. Jopa sen, miten asiakas kokee koko yrityksen.

Henkilökohtainen palvelu eli asiakkaan kohtaaminen on tärkein osa palvelua. Se on kuitenkin myös paljon muuta – kaikki, mitä asiakkaan hyväksi tehdään. Tuote, hinta ja toimivuus ovat henkilökohtaisen asiakaskohtaamisen ohella osa palvelua.

Kirkkaan konseptin lisäksi tarvitaan poltetta ja pilkettä.

Loistemestari, tietokirjailija, ekonomi Heikki Peltola puhuu palveluloistosta: ”Se on sitä, että kaikkeen tekemiseen haetaan kirkkaan konseptin lisäksi poltetta ja pilkettä, intohimoista ja iloista yhdessä innostumisen henkeä.”

Palvelua on kaiken aikaa kehitettävä ja parannettava, mieluiten yhteistyössä asiakkaan kanssa. Palvelu ei koskaan ole kyllin hyvää. Sitä voi aina parantaa.

Palvelu on hyvänolon tunnetta niin asiakkaalle kuin itsellekin. Palvelu on onnistunutta silloin, kun molemmille tulee VAU-tunne – tuon hetken haluaisin elää uudelleen ja kertoa siitä kaikille.

Peppi Kaira

Peppi Kaira on SOLin palveluyritysten emoyhtiö SOLEMO Oy:n ja SOL Pesulapalvelut Oy:n toimitusjohtaja.

Peppi Kaira Peppi Kaira on SOLin palveluyritysten emoyhtiö SOLEMO Oy:n ja SOL Pesulapalvelut Oy:n toimitusjohtaja.