Tyytyväinen asiakas on uskollinen asiakas

YKSI SOLIN ARVOISTA on aurinkoisen tyytyväinen asiakas. Enää ei riitä, että tekee sovitut asiat laadukkaasti, asiakas on kerta toisensa jälkeen yllätettävä iloisesti – hurmattava positiivisesti.

Tyytyväinen asiakas on myös paras palvelujemme myyjä.

SOLilla on paljon pitkiä ja uskollisia asiakassuhteita. Moni on myös tullut takaisin kokeiltuaan muiden palveluita.

ASTYT – ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN MITTAAMINEN. Meidän on kaiken aikaa herkällä korvalla kuunneltava asiakkaitamme. Asiakastyytyväisyyttä on mitattu säännöllisesti SOLissa monin eri tavoin koko yrityksen olemassaolon ajan.Tärkein asiakastyytyväisyyden mittari ovat asiakassuhteen hoitokäynnit, joita tehtiin SOLin asiakkaille viime vuonna runsaat 12 000 kpl. Arvokkaimpia ovat ne kierrokset, joissa palveluvastaava on mukana tai tekee kierroksen kokonaan yksin.

Hymy ei maksa mitään, mutta antaa paljon.

HYMYLLÄ HYMYYN VASTATAAN. Hymy ei maksa mitään, mutta antaa paljon. Sekä itselle, että muille. SOLin arvoihin kuuluu aurinkoinen työntekeminen.Tyytyväinen, iloinen ihminen antaa ylivoimaista palvelua, tekee loistavaa laatua ja jaksaa työssä sekä kotona.

ERINOMAINEN PALVELU. SOL on palveluyritys. Jokainen SOLilainen on asiakaspalvelija ja tärkeä SOLin menestykselle. Erinomainen palvelu on meille itsestäänselvyys. Asiakaspalvelu on haastavaa ja vaativaa. Asiakaspalvelu on antoisaa ja elävää. Asiakaspalvelu on yhteistyötä asiakkaan kanssa. Hyvää asiakaspalvelua on huomioida asiakas ja tervehtiä ystävällisesti. Hyvää asiakaspalvelua on tuntea asiakas. Hyvää asiakaspalvelua on keskustella asiakkaan kanssa, hyvään asiakaspalveluun kuuluu hymy. Hyvään asiakaspalveluun kuuluvat siisti ulkonäkö ja puhdas työasu.

Miten hyvä SOLilainen asiakaspalvelija sinä olit tänään? Miten paljon parempi haluat olla huomenna?

Aurinkoisin terveisin,

Peppi Kaira

Peppi Kaira on SOLin palveluyritysten emoyhtiö SOLEMO Oy:n ja SOL Pesulapalvelut Oy:n toimitusjohtaja.