Luotettavin puhtaanapidon kumppani

Tuhansia neliöitä, joiden pitäisi loistaa puhtautta joka päivä? Valmis rakennusprojekti, jonka työmaan jäljet on vielä putsattava viimeisen päälle? Poikkeuksellisen vaativissa tilanteissa on paras kääntyä SOL Siivouspalveluiden puoleen. Huippuunsa koulutetut siivoamisen asiantuntijamme ovat varma ja tehokas ratkaisu kaikkiin puhtaanapidon tilanteisiin.

Muovaamme oikean ratkaisun juuri sinua koskettavaan siivoustarpeeseen, oli kyse sitten ostoskeskuksesta tai erityisiä vaatimuksia asettavasta tilasta kuten sairaala tai sähkökeskus. Mikään toimiala, mittakaava tai vuodenaika ei ole meille vieras ja välineet löytyvät joka tarpeeseen. Monipalveluissa yhdistät siivoustehtävien kylkeen vaivattomasti vaikkapa vartiointia tai kiinteistönhuoltoa.

Turun Mayerin telakalla tehdään tiivistä yhteistyötä

Meyer Turun telakan ja SOLin vastaavat henkilöt ovat yhteydessä päivittäin ja kohtaavat vähintään kerran viikossa. – Saattaa olla, että siivoussopimuksen piiriin tulee uusia asioita, joita käydään yhdessä katsomassa. Kertoo Turun Mayerin työnjohtaja Heikki Aromaa.

Meyer Turun kohde-esimiehenä työskentelevä Anton Tervo on laatinut telakka-alueelle teollisuussiivouskonseptin yhdessä SOLin kouluttajan Tiina Lehtola-Ruuskan kanssa. Telakalla arvostetaan sitä, miten SOL kouluttaa työnteon ohessa työntekijöitään. Heitä kehutaan positiivisiksi ja tavoitteellisiksi, sillä he haluavat kouluttautua ja pyrkiä eteenpäin.

– Me olemme tyytyväisiä SOLin toimintaan. Edessä on isoja haasteita, ja telakalla kiireet kasvavat väkimäärän lisääntymisen myötä, Aromaa kiittää.
Koko tarina on luettavissa tästä >>

Siisteys on ykkösarvo

SOL vastaa Tykkimäen  huvipuiston ja Aquaparkin siisteydestä. Aurinkoisella otteella huolehditaan ulko- ja sisätilojen, kuten kioskien ja ravintoloiden kunnosta.

– SOL on monivuotinen kumppani, jonka kanssa olemme tehneet hyvää yhteistyötä. Kohde on hyvin vaativa, sillä asiakkaita ja siten myös roskaa on paljon. Siisteys on ykkösarvo, jonka laiminlyömiseen asiakas kiinnittää heti huomiota. Kaiken pitää olla tip top, kertoo toimitusjohtaja Sakari Pasanen.

Tavoitteena viiden tähden asiakaskokemus.

Monipalvelumallissa on täkeää, että kaikki tietävät oman roolinsa. Lue asiakasratkaisusta Technopolis -konsernissa.

Asiakaspalvelu on ykkösasia.

Olemme saaneet asiakkaalta hyvän tuen ja kiinteistöhuolto toimii hyvin Savonlinnan Kaupungissa. Lue lisää asiakaskohteestamme.