Kiinteistöjen etähallinta-, hälytys- ja asiakaspalvelupalvelut on yhdistetty yhdeksi kokonaisuudeksi, jota hallinoidaan SOLin hälytyskeskuksesta käsin. Näin kykenemme keräämään ja tuottamaan tietoa keskitetysti ja siten palvelemaan asiakkaitamme entistä monipuolisemmin, nopeammin ja tarkkaan dataan pohjaten.

Keskittämällä palvelut yhteen paikkaan ymmärrämme asiakkaidemme tarpeita paremmin. Näin voimme pitää asiakkaistamme hyvää huolta ja tarjota lisäpalveluita, joita asiakkaamme eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi.

Etähallinnalla säästöjä energiankulutukseen

Nykyaikainen tekniikka mahdollistaa data- ja kuvayhteyksien vastaanoton kaikkialta Suomesta. Etähallinnan avulla voidaan viat ja puutteet havaita välittömästi sekä optimoida kiinteistöautomatiikkaa vaihtelevissa tilanteissa ja olosuhteissa. Optimoinnin avulla voidaan säästää energiankulutuksessa jopa 30 %, ja saavuttaa pienilläkin toimenpiteillä tuhansien eurojen säästöt.

Etähallinnan avulla asiantuntijat seuraavat toteutuvatko tilojen käyttöä vastaavat olosuhteet kiinteistössä vuorokauden ympäri. Mahdollisissa poikkeustilanteissa korjaaviin toimenpiteisiin voidaan ryhtyä välittömästi. Etähallinnan avulla seurataan muun muassa talotekniikkaa, energiaseurantaa, liikenteenohjausta, kameravalvontaa, ja resursointia tukeva asiakaspalvelu. Kiinteistön etähallinta voi vähentää huoltomiesten turhia kiinteistökäyntejä, mikä on asiakkaalle suuri kustannushyöty.

Kysy meiltä lisää