SOL Palvelut Oy mukana tuottamassa uudenlaista asiointiviihtyvyyttä Kauppakeskus Puuvillan asiakkaille

30.10.2014

SOL ja Porin Puuvilla ovat yhdessä neuvotelleet joustavan ja innovatiivisen palveluratkaisun, jonka tavoitteena on tuottaa kaupunkikorttelin asiakkailleen viihtyvyyttä, asioinnin helppoutta ja elämyksiä. Palveluratkaisu koskee Kauppakeskuksen infolan-, siivouksen- ja kiinteistönhoidon palveluita.

Puuvillan Infola on kokonaisuus, joka pitää sisällään kaupunkikorttelin lisäpalvelut. Infolassa työskentelevät työntekijät auttavat niin asiakkaita kuin Kauppakeskuksen vuokralaisia eri tarpeissa. Asiakkaat voivat kysyä neuvoja ja opastusta infolasta. Tämän lisäksi työntekijät antavat asiakkaille ostosvinkkejä ja avustavat asiakkaita ostosten tekemisessä.

Infolan palveluihin kuuluu myös aulapalvelut, narikka, löytötavarapiste sekä pesula-, ompelu- ja suutaripisteet. Toimitusajat pesula- ja suutaripalveluissa ovat 3 arkipäivää.

- Asioinnin sujuvuus ja viihtyvyys ovat kauppakeskuksessa asioiville tärkeä asia, kertoo myyntineuvottelija Kati Santala SOL Palveluista. Olemme asiakkaan apuna tukemassa viihtyisää asiointikokemusta Puuvillassa. Puhtaat ja toimiva kiinteistö luo myös mahdollisuuden Puuvillalle toimia maakunnan yhteisenä olohuoneena, kiteyttää Santala.

Kauppakeskus Puuvilla:

Puuvillan Kauppakeskus sijaitsee historiallisessa tehdasmiljöössä muodostaen kokonaisen kaupunkikorttelin. Se on aivan uudenlainen kaupan, julkisten palveluiden, koulutuksen, kulttuurin, hallinnon ja vapaa-ajan keskus. Ainutlaatuisen kohteesta tekee sen sijainti Kokemäenjoen varrella, Porin kaupungin keskustassa ja historiallisesti arvokkaiden, suojeltujen rakennusten ympäröimänä.

Lisätietoja:
SOL Palvelut Oy
Kati Santala
puh. 040 653 0063 kati.santala@sol.fi

Jaa kirjoitus sosiaalisessa mediassa

FB Twitter LinkedIn

« Takaisin